"" ""

Wednesday, March 14, 2012

housekeeping bersama si kecik

ni cite ms mengemas umah ritu..pergh mau seminggu gak br clear umah lme..pastu kne kemas umh br lak..huh! penat sey..alhmdulillah ade adik aku yg no 3..gelaran dia bik atik sbb da ade ank sedare kan so kne panggil bik atik..knape panggil bik?bkn acik ke mak lang ke kan..?hehe..tu ade citenye tu..nti kite stori mori len key..


ha tu dia..ank teruna ecah n nasir..sbuk nk mengemas..wayar tu pon nk masuk mulut..jenuh b atik dia nk kejor..tp ms ni kurg skit la ligat dia skrg lg ligattt..pntg nmpk bnde bergerak..semut yg halussssss sesangttt..pon dia blh nmpk..sampai penyek semut tu kne tepuk ngn dia...


cian ank ibu..pnt ye kemas umh..smpi tertdo kt b atik..hehe..mau tak pnt habis sume tmpt rata dia 'berenang' hehe..ms ni br 2 hari kat umh baru...lme gak b atik kt dok ngn kami 3 mggu gakla..ble atik da balik nabhan mengamuk sbb xde org nk lyn dia..mau x dia mencari b atik dia ni sepanjang hari dok ngn b atik dia jek..mnum susu n cebok berak je ngn ibu..mengamuk ke ape ke ngn b atik dia jela..ibu dia sbuk mengemas lg..last2 smpi harini x abis kms lg dok lyn ank teruna sorg ni..alahai..

dedicated to bik atik: thank Q so much!!

p/s: wahai bibik2 yg 3 org lg tu ble nk dtg jg nabhan lak..hehehe..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...